Monday, March 21, 2011

jangan la dengar sblh pihak plezee.....

slm
ape kaba?
haha.. byk wei nk citer... mule2, ambo nk citer psl upm ni.. wah , seronok giler bapak sial... haha... ckp luai sikit.... haha.. citernyer brmula disini.. geng2 'bdk jahat' tiba di upm n tggl kt kk17... geng2 bdk jahat ni duk la sbilik.. wah, seronok giler tgk bilik kt kk17 ni... kalu mcm ni aku yg mls study ni pon akn jd rajin study.. hhaaha.. bilik?? x pyh ckp , mmg lawa la.. ade bilik , ade ruang tamu... sngla kalu berbual keluar bilik , time nk study msuk bilik.. konpem masuk bljr... dah2 abis bab bilik.

jumaat mlm sabtu, kiteorg bdk2 jahat main la futsal.. fuh, semgt giler.. penyokong vet warriors mmg setia n fanatik.. kite org pon main la... ape yg pnting kami kami mahu mng.. khas buat penasihat kami DR rahman.. hrp die gmbira dgn kejayaan kami.. Alhamdulillah menang.... kesian kt dau2 kene marah kt player jersey no9.. haha.. fizi@ganu pon sm... haha..hr kedua main sukan rakyat.. haha.. main skdr suke2 jer.. dpt no last pon bersorak jgk.. wakaka... geng bdk jahat2.. ish3... lawak btol...

hari ketiga kt upm, geng budak2 baik pon smpai... aku pd mulanyer nk tarik diri dr main balapan ni.. alasannyer kononnyer letih.. tp entah tibe2 aku gi warming up n masuk lumba lari 400 meter.. giler kew ape?? ko dah la pendek.. haha.. tp ats dasar smgt yg bertambah 500x ganda ni, aku pon main la... haha.. xsangka2 aku leh mng.. Alhamdulillah..haha... aku ingtkn aku dah x de stamina sbb lame dah x lari.. 3 tahun beb... dulu brt 50 kg skun ni 66 kg.. leh byg la btapa aku loss confident dlm diri ni tuk brlari... Alhamdulillah la, leh mantain lg stamina swaktu aku duk dlm tentera dulu.. tentera?? ape kaitan lak ni?? nk tau tnya pd aku siapa aku dulu.. hahahaha....

merapu2...

n nk citer sikit psl kehidupn aku skunk ni... utk pengetahuan saudara n saudari, ambo skunk ni sgt gembira n bahagia.. ambo dah jelaskn benda yg bermain dlm fikiran ambo... huhuhu..,. dah la.. x leh pnjg sngt.. nanti org boring.. tu pon kalu ado org nk bc blog ni.. kakakaka.... slm..

0 comments:

Post a Comment

 
;