Sunday, March 13, 2011

bangun daripada lamunan...

Assalamualaikum. Rasenyer sudah lama aku x update blog ini... maklumlah slalu saje sibuk ngn pelajaran(konon-kononnye). sem ni pendek kate tiap2 mggu ade test. penat tu x pyh nk citer la... smpai muak ngn belajar... aku prlukn life aku.. aku perlu bebas.. tlong aku.. aku prlukn org yg boleh bg aku keceriaan, bukan kestressan.. huhuhu.. mama, abah, n sluruh keluargaku.. aku perlu ms utk brsm mereka.. aku perlukn kehidupn...

n then, aku nk smbung skit psl kisah hidup aku dlm sthun ni... aku rs lemas.. aku rs rimas.. aku rs dikongkong.. sori la, maafkn aku... kite hnya sesuai sbgai kwn sajer.. tp aku x nk gaduh ngn ko... aku mitak maaf daripada hjg rambut smpai hujung kaki.. kalu ko nk aku sujud, aku sujud.. tp maafkn aku.. kite x de kesesuaian.. skunk ni biarlah aku tenangkn diri aku dulu.. ckbrup dulu.. hrp ko phm... kite prlu jd kwn.. kite x de keserasian, tiada persefahamn, n kuat sngt mengkritik....

aku berdoa pd Allah, aku nk jd diri aku.. aku sikit giler2.. aku nk brcmpur ngn smua org tanpa ade mata yg memandang pelik... kalu ditakdirkn aku bertemu jodoh, aku akn terus mengikat tali pertunangn dngn org yg bertuah itu.. aku nk kenal dlm ikatn pertunangn... ckup, aku mau cinta dijalan ALLAH..

Ciri2 Wanita Yang aku idamkan tuk jdkn isteri n bukannyer skdr kapel..
1. beragama
2. giler2 tp respect aku
3. memahami aku.. x tmbh mslh kalu aku ade mslh
4. manje.. aku suka org manje tp x ngade2(x mtg skit2 okayla)
5. x kuat cmburu sbb takut aku rimas
6. respect keluarga aku(tdk ego )
7. seorang yg berciter2 nk lahirkn ank yg serba lengkap ngn agama, sains, bahasa
8. berusaha mndapatkn ilmu agama bile dah kawen(ni plg penting, aku nk yg ni tuk sm2 ke arah jln Allah...

Aku skrg ni menggunakn TEORI CINTA MAMAN... aku nk aku akn ckp pd waktu yg sesuai, n terus dengan ikatan x kira pertunangn or perkahwinan.. aku mencari yg ni... skian terima ksih...



0 comments:

Post a Comment

 
;