Tuesday, April 20, 2010

Kawan...

kawan-kawanku sekalian,
x kira yg mengenali aku secara dekat atau jauh,
aku ingin mintak maaf sekiranya ade terlepas pandang korang,
yang paling aku mtk maaf sekiranya mesej, email, komen korang yg tidak dibalas,
maaf seribu kali,
bkn aku tidak menghargai kwn-kwnku,
tp sbgai manusia biasa , aku ade kelemahan,
tidak menang tangan.

yang paling aku rs bersalah sekali ,
aku byk kehilangan no korang,
huh, macam putus kasih,
haahahaha, sedey,
tp korang sila la hantar balik no korang kat no aku,
kwn2 skolah rendah, menengah, tuisyen, kem2, kadet2, pasum, uniten n mcm2 lagi,
aku tidak lupa kamu,
tp aku tiada daya utk melayan korang dgn 'terbaik'
sekali lagi aku mtk maaf sgt2..
wlaubgaimanapon , aku akan berusaha membls mesej korang di fb,fs,ym n sebagainya.

sekian , terima kasih..............................

0 comments:

Post a Comment

 
;