Monday, November 16, 2009

rintihan...

assalamualaikum, selamat bertemu kembali.. Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi kerana akhirnya saya dapat menjalani kehidupan sebagai seorang pelajar perubatan veterinar dengan jayanya pada sem 1.. pada 16 november 2009 saya selesai menjalani peperiksaan akhir semester.. huh, harapan saya tidaklah terlalu tinggi bimbang takut memakan diri.. Alhamdulillah.. kehidupan sebagai seorang pelajar perubatan amat memenatkan.. tetapi saya berpegang kepada satu prinsip, penat2 kita belajar pasti Allah akan membalasnya dengan sesuatu perkara yang baik.. Habis exam, aku merancang untuk ke KL.. Entah tiba2 aku rasa amat merindui UM.. memang tidak dapat dinafikan lagi aku menyayangi UM kerana UM lah yg melatih aku menjadi seorang pelajar yang tabah.. Honestly.. Kedatanganku ke UM kembali bakal mengimbau kembali perjalan hidup aku di UM sebelum ini.. byk peristiwa suka-duka semasa aku berada di universiti tertua di Malaysia itu.. antaranya adalah aku selalu mengikuti perkembangan dikir barat sewaktu berada di UM.. Aku pernah mewakili kolej kediaman ke 12 ke pertanding peringkat UM antara kolej sewaktu minggu haluan siswa.. Seterusnya adalah aku amat merindui padang UM.. huhu.. di sinilah tempat aku dan rakan2 asasi n bdk fakulti bermain pada waktu ptg.. huuhu.. sungguh menyeronokkan pada waktu itu.. aku juga terkenang perlawana futsal terbuka kk12.. pasukan dot team iaitu pasukan ku berjaya kalau x silap ke suku akhir namun kami tewas pada penentuan penalti... byk lagi peristiwa suka-duka kat um tp x mampu ku tulis kat sini... biarlah ia kekal menjadi memori indah dalam hidupku... I LOVE UM... Miss UM very much!!

0 comments:

Post a Comment

 
;