Sunday, March 7, 2010

Aku keliru....

assalamualaikum dan selamat bertemu kembali. Aku keliru... adakah lirik lagu ajai dan nurul? haha.. tentu sekali tidak. aku keliru kenapa sifat diriku yang sebenar masih belum dipamerkan di tempat yang baru itu. adakah aku tidak suka tempat itu dan membuatkan segala mood aku hilang. come on faris, why u looked so different. ramai kawan aku cakap camtu. macam mana aku hendak settle kn perkara ini agar aku berubah daripada 'unsettled' kepada 'settle'. ya Allah , kuatkan semangat aku. dan mentor aku ada cakap u have to accept our objective that we not concentrate on @#$%%$ bcoz we have to focus on our "baby".. haha. dan aku berfikir sejenak, sampai bila aku harus bersikap acuh tak acuh ini. huh. merosakkan diri aku betol. kalu dulu aku seorang yang 100% aktif sekarang ni maybe 30% aku aktif. Come on faris, if u does't have ability why u are selected to Japananese Association Degree(twin program) , UPNM(Kejuruteraan Pertahanan) , Pasum, and CIKGU. ini semua perlukan skills tuk lulus n kamu lulusnya. Why skrang kamu tidak bermaya. semakin hari semakin malas.bukan semakin hari semakin sayang. haha.. aku sekarang kurang bercakap. Kenapa? itu tak kena. Faris dulu seorang penghibur bukan pendiam. tetapi aku akan cuba settle kan. N bila dah settle InsyaAllah ko nampak lain. Cubalah.. InsyaAllah , bila aku dah settle, aku akan jadi pencabar utama. amin.. chaiyok..

0 comments:

Post a Comment

 
;