Monday, February 15, 2010

Kebodohan Manusia

assalamualaikum.. selamat bertemu lg dlm lembaran kali ini.. kali ini aku ingin membicarakan tentang kebodohan manusia. pada pandangan aku , manusia yang bijak x akn mengatakan yang diri mereka itu bijak. dalam kehidupan seharianku aku suka melihat gelagat manusia yang bermacam-macam ragam. bila ku fikirkan balik, orang yang berada disekelilingku ini ade yg bodoh ttapi sombong. dari kaca mata aku, aku dapt melihat mereka ini. prinsipku apabila aku tidak tahu , aku akan berdiam diri.. aku x suka menunjuk2. berbeza plk dgn org yg 'bodoh' ini. bercakap bukan main byk ttp isinya kosong. dari situ aku sudah boleh mengagak sejauh mana keupayaan mereka ini.. ingtla mereka yang tidak tahu itu tidak semestinya tidak tahu tntg sesuatu perkara itu. ingat, mereka akan memanipulasikan balik keadaan itu menjadi sebaliknya.. kebangkitan!!!... hrp fikir2kanlah ape yg kumaksudkan ini.

0 comments:

Post a Comment

 
;